Plan pracy Samorządu Uczniowskiego 2017/2018

Miesiąc

Zadanie

Cel zadania

 

Wrzesień

 

1. Organizacja pracy Samorządu Uczniowskiego w nowym roku szkolnym

2. Działalność rozrywkowa – otrzęsiny klas IV i VII.

 

 

- kształcenie postawy społecznej,

- rozwijanie umiejętności współdziałania i dokonywania wyboru

- integracja społeczności szkolnej

 

 

Październik

1. Rozpoczęcia Ogólnopolskiej Akcji „Moje miasto bez elektrośmieci”.

 

- rozwijanie umiejętności „zdrowej rywalizacji”; uświadomienie sposobów walki z zanieczyszczeniem środowiska;

 

- integracja społeczności szkolnej

 

 

Listopad

 

1. Działalność rozrywkowa – Wieczór Andrzejkowy, prowadzenie wróżb.

 

 

 

- integracja społeczności szkolnej

 

Grudzień

 

1. Koncert charytatywny.

2. Wigilia szkolna – konkurs kolęd.

3. Konkurs na świąteczną dekorację klasy i najdłuższy łańcuch choinkowy.

 

 

 

 

- kultywowanie tradycji

- rozbudzanie pozytywnych uczuć

- integracja społeczności szkolnej

- nauka tolerancji i współodczuwania

- niesienie pomocy potrzedbującym

 

 

Styczeń

1. Podsumowanie I semestru.

 

3. „Bezpieczne ferie” – konkurs plastyczny.

- integrowanie społeczności szkolnej

- uświadomienie zagrożeń, które uczniowie mogą napotkać w trakcie wypoczynku; rozwój wyobraźni

 

 

Luty

 

1. Dzień Zakochanych – poczta walentynkowa.

2. Wieczór filmowy.

- umiejętność wyrażania uczuć, uwrażliwianie na wewnętrzne piękno drugiej osoby

- integracja społeczności szkolnej

 

Marzec

 

1. Dzień Wiosny – konkurs na najlepsze przebranie.

2. Wielkanoc – konkurs na wielkanocne przebranie.

 

- rozwijanie fantazji uczniów, integracja społeczności szkolnej

- kultywowanie tradycji

 

 

Kwiecień

 

1. Dzień otwarty szkoły – pomoc przy organizacji.

 

- integracja społeczności szkolnej, 

 

Maj

 

1. Działalność rozrywkowa.

 

- integracja społeczności szkolnej

 

 

Czerwiec

 

1. Działalność rozrywkowa.

 

2. Podsumowanie pracy w roku szkolnym 2017/2018.

 

 

- integracja społeczności szkolnej

 

- rozwój kultury osobistej, estetyki; integracja społeczności szkolnej